Rekapitulace druhé poloviny roku 2017, bilance a výhled pro rok 2018

02.05.2018 10:53

1. Napsal jsem důležitou teoretickou úvahu o rozšíření pohledu na píseň z hlediska její funkce. Byla publikována ve sborníku z Kolokvia v Náměšti nad Oslavou na konci roku 2017. Umístím ji na web Píseň duše do konce pololetí 2018.

2. Obnovil jsem vydavatelskou živnost (září 2017), připravil a vydal CD Moravské hlasy / Jižní Morava. Tento titul chápu nejen jako samostatný dramaturgický počin, ale i jako součást práce na monografii Píseň duše - je to zrcadlo skutečného života písně.

3. Finanční bilance roku 2017:  V rozvaze o ekonomice projektu (rubrika Obchod a subskripce) píšu, že pokud bych se měl práci na monografii věnovat na PLNÝ úvazek, potřeboval bych nejméně 300 tis. Kč na rok. Pro loňský rok jsem od dárců získal 85 tisíc Kč, což je ohromná částka a jsem za ni svým podporovatelům velmi vděčen. Pokud máte zájem o mou další práci, neustávejte prosím v podpoře.

CD Moravské hlasy za podpory přispěvatelů z kampaně na Hithitu a Jihomoravského kraje mi přispělo částečně i na práci na projektu, ale hlavně získal jsem prostředek k dalšímu prodeji - což je důležitá součást průběžné podpory.

Zbytek prostředků na živobytí jsem získal z jiných činností.

Další výhled:

1.V roce 2018 chci pokračovat v průběžné přípravě podkladů pro monografii. Naskytla se mi možnost připravit sérii rozhlasových pořadů Písňobraní pro stanici Vltava, kde se zabývám některými tématy důležitými i pro Píseň duše.

2.Plánuji vydání druhého CD Moravské hlasy - tentokrát z východní Moravy. Opět vyhlásím kampaň na portálu Hithit.cz. Držte mi palce, prosím!

3.Rád bych připravil sérii rozhovorů se starými zpěváky lidových písní. Získat zrcadlo jejich životní zkušenosti, co pro ně píseň znamenala. A taky to bude jistě zajímavé zrcadlo historické - měl bych zachytit ještě poslední pamětníky dob protektorátních a poválečných.

Podpora:

Mou další práci na projektu Píseň duše tedy můžete podpořit buď přímo platbou na účet nebo koupí některého z titulů z mého internetového obchodu (rubrika Obchod a subskripce).