CD Moravské hlasy (východ Moravy) - plán práce a stav podpory

12.01.2019 09:29

Výsledek dosavadní kampaně na podporu vydání druhého dílu Moravských hlasů:

15 550,- Kč

Možnost podpořit projekt pokračuje, je nutno dosáhnout částky ca. 60 000,- Kč (viz níže informace o kampani), aby se naplnil celý rozpočet, který dosáhne zhruba 140 tis. Kč.  Zájemce o tento titul prosím o další podporu.

Informace o dalším financování k dnešnímu dni (12.1.):

Získal jsem částečné krytí výrobních a produkčních nákladů od Zlínského kraje (40.tis Kč). Moje žádost o grant na Ministerstvu kultury (40 tis. Kč) získala vysoké bodové ohodnocení od odborné komise, ale o výši konečné podpory rozhodne až aktuální stav rozpočtu dotačního programu.

Pokud by obojí vyšlo, tak výše uvedených 60 tis. ze subskripce a darů pokryje zbytek rozpočtu. Nestojí za mnou žádná instituce ani nemám záložní kapitál. Pracuji na volné noze a proto je pro mne jakákoli podpora mé práce extrémně důležitá a jsem za ni vděčný.

Plán práce:

Začal jsem kontaktovat první interprety a dělám průzkum vhodných míst k natáčení. Natáčel bych rád v průběhu dubna a začátkem května. Průběžně budu připravovat podklady pro tiskoviny. Do výroby by mělo CD jít v první polovině června. - Střípky z cest, návštěv a příprav publikuju na své facebookové stránce Moravské hlasy.

Důležitá informace pro každého, kdo mne chce podpořit:

Žádná podpora nepřijde nadarmo! Já projekt dokončím ke konci června 2019, i kdybych si na dokončení měl půjčit finanční prostředky. 

Prostředky z prodeje mých titulů jdou zpět do mé práce na monografii Píseň duše, která jinou podporu zatím nemá.