CD Cestou k naději / Zápisky potulného mandolinisty: Projekt na Doniu - březen-duben 2024

16.03.2024 11:32

Po dokončení knihy Píseň jako symbol jsem se rozhodl vydat osobně laděný sólový hudební počin, který svým způsobem bilancuje moji dosavadní muzikantskou cestu, jejímž základním vyjadřovacím prostředkem byla vždy mandolína. Proto "zápisky potulného mandolinisty".  Pro podporu jeho přípravy jsem vypsal projekt na crowdfundingovém webu Donio, kde jsem poměrně brzy dosáhl cílové částky od komunity svých příznivců a rozuhodl jsem se ještě nějakou dobu nechat otevřenou možnost pro další podporu s tím, že se pokusím k vydanému CD připravit později i hudební videoklip.

Koho můj záměr osloví, má možnost nejméně do poloviny dubna 2024 přispět na Doniu, kde je též podrobnější popis projektu:

https://www.donio.cz/cd-cestou-k-nadeji