BILANCE 1.pololetí 2017: finance, práce, Hithit, prezentace

05.08.2017 10:04

Nejdříve zpráva: Kampaň na podporu projektu CD Moravské hlasy na Hithitu byla úspěšná! Děkuji všem příznivcům.

A nyní bilance:

A.FINANCE

Od nového roku jsem na volné noze a snažím se uspořádat si práci tak, abych se mohl postupně co nejvíce věnovat monografii Píseň duše.  Není to jednoduché, protože nemám žádnou institucionální podporu a musel jsem zatím vše pokrýt sám s pomocí okruhu příznivců mého projektu. Jsem velmi vděčný všem, kteří mne doposud podpořili.

Příspěvky na projekt Píseň duše pro 1. pololetí 2017(k 30.6.):       62 800,- Kč            DÍKY MOC!

Jak píšu v kapitole o podpoře, na to abych se mohl věnovat této práci na plný úvazek, potřebuji získat ca. 300 tis. Kč na rok, což odpovídá ca. 150 tis. Kč na pololetí.  Doposud tedy musím kombinovat přípravné práce s dalšími aktivitami, abych dostál všem svým existenčním závazkům.  Je to náročné, ale doufám, že cíl - pracovat na projektu naplno - časem naplním.

B. PRÁCE: Pořádání archivu, projekt CD Moravské hlasy a přednáška v Náměšti

1. Kromě pořádání podkladů (archivů) pro další práci na monografii jsem začal připravovat pro 2. pololetí CD Moravské hlasy, které je dílčím krokem projektu Písně duše. Vyhlásil jsem kampaň na Hithitu a získal tak prostředky pro první etapu přípravy CD.

2. Pro prázdninové interdisciplinární  Kolokvium v rámci Folkových prázdnin v Náměšti nad Oslavou jsem připravil přednášku na téma Co zrcadlí písně? Ta je pro mne důležitým ideovým „výkopem“  v rámci projektu Píseň duše. Jakmile dopracuju rozšířený text přednášky pro sborník z Kolokvia, vystavím jej i na těchto stránkách.

C.Prezentace projektu Píseň duše v 1. pololetí 2017

Leden - Radio Proglas (pořad s Milanem Tesařem), besedy: Praha, Valašské Meziříčí

Únor - rozhovor na portálu Město hudby

Březen - beseda: Cvikov (u Liberce)

Duben - beseda: Zlín

Kromě jsem zmiňoval svůj projekt v rámci svých pravidelných pořadů Hudební útočiště Jiřího Plocka (Klub Leitnerova, Brno).

..............

Díky za každou další podporu mé činnosti!